Om du inte har hittat en tjänst som matchar dina önskemål så är du välkommen att skicka en spontanansökan till oss.
Vi bildade Adestia 2009. Under årens lopp har vår verksamhet vuxit kraftigt. Vi har vuxit ur gamla lokaler och vi har fått många nya kollegor. Våra medarbetare är vårt ansikte utåt och Adestias viktigaste resurs och vår verksamhet står och faller med dem alla. Det är inte våra produkter, tjänster eller lösningar som är avgörande för vår framgång, det är våra medarbetare.
”The Adestia Way” handlar inte bara om vårt erbjudande och affärsmodell. Det handlar om oss och alla våra medarbetare och hur vi varje dag agerar och skapar förtroende i våra möten med varandra, kunder, partners och leverantörer.
Vill du bli en av våra framtida nya kollegor?
Nedan ser du våra lediga tjänster just nu:
Ansök till tjänsten som AV och installationstekniker här.
Ansök till tjänsten som Key Account Manager här.
Fredrik Carlsson
Fredrik besitter gedigen erfarenhet inom affärsutveckling och har innan Adestia arbetat flera år med tillväxt på en internationell kommunikationsbyrå.
Hos oss på Adestia intar han rollen som Försäljningchef – med fokus på att utveckla befintliga och potentiella affärsmöjligheter samt coacha och leda vårt team av duktiga säljare.
– Min styrka är att skapa långvariga kundrelationer som bygger på ömsesidigt förtroende och hitta lösningar som uppfyller kundens behov. Affärsdelen är min trygga punkt och det ska därför bli spännande att utmanas med produktsidan av verksamheten. Det som lockade mig med Adestia var värderingarna kring användarvänlighet, driftsäkerhet och hållbarhet – att skapa ett erbjudande där alla blir vinnare. Jag brinner verkligen för tillväxtresor och ser fram emot att bidra med utveckling som tar företaget ännu längre fram, berättar Fredrik.
Thomas Oscarsson
Thomas arbetar som installationstekniker och har ansvar över montering av all konferensteknik. Han har tidigare arbetat som ljud-, ljus- och bildtekniker på ett konferenscenter i Västerås, men valde att flytta hit till Stockholm för fem år sedan tack vare kärleken. Efter en anställning som mobilreparatör är han idag en del av team Adestia. Thomas beskriver sin erfarenhet av service som en av sina största styrkor i mötet med nya kunder.
– Det är ett händelserikt jobb och jag gillar verkligen att ingen dag är den andra lik. Arbetet passar mig mycket bra, det gäller att vara lösningsorienterad och noggrann. Jag trivs i att vara med på plats i processen och installera produkterna, sedan ger det extra energi när kunderna får se resultatet. Kunderna ger mig motivation.
Pernilla Glinning
Vår driftchef är motorn som driver installationsprocessen framåt. Pernillas personalansvar inkluderar tekniker, inköp och lager men den främsta uppgiften är att se till att våra medarbetare har alla förutsättningar för att leverera enastående resultat. Det innefattar inte bara att organisera och optimera processer, utan också utbilda och stödja vår personal, så att de kan utföra sitt arbete med en hög standard och precision. Pernilla har arbetat sedan 6 år tillbaka i AV branschen och kan därför snabbt identifiera möjligheter och utmaningar.
– Jag tror starkt på att våra medarbetare är den mest värdefulla tillgången i vår organisation. Mitt driv kommer från att se till att de har de resurser och den support de behöver för att lyckas. Att vara där för dem är mitt främsta mål, eftersom jag vet att när de presterar sitt bästa, så gör även företaget det. Jag valde att gå med i detta företag eftersom jag såg potentialen i dess tillväxtresa och möjligheten att skapa ordning och struktur i organisationen. Tillsammans bygger vi något stort och långsiktigt här.
Om du inte har hittat en tjänst som matchar dina önskemål så är du välkommen att skicka en spontanansökan till oss. Vi granskar regelbundet dessa ansökningar och kontaktar dig ifall vi har en ledig position som passar dina kvalifikationer.
08-400 295 00
jobb@adestia.se
Spontanansökan
Våra tjänster
Om Adestia
Kontakta oss
08-400 295 00
info@adestia.se